Readakčný plán

Čo je to redakčný plán a ako vám môže byť nápomocný? Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám pomôže dosiahnuť stanovené ciele. Základom každého dobrého redakčného plánu sú kľúčové slová. Analýze kľúčových slov sa teda nevyhnete, pokiaľ chcete, aby váš blog bol úspešný. Súčasťou redakčného plánu nemusí byť len blog, ale môže ním byť napríklad aj sociálna sieť. Facebook, LinkedIn, či Instagram.

Redakčný plán? Wo co Go?

Ak hovoríme o blogovom príspevku, redakčný plán je potom zoznam plánovaných blogových textov na nasledujúce obdobie. Zvyčajne je to mesiac, maximálne však dva. Vaše blogové príspevky by mali byť uverejňované v pravidelných časových intervaloch. Ich obsah by sa mal opierať, ako som už spomenula o kľúčové slová. Je v ňom dôležité dohodnúť štýl, formu a intenzitu obsahu.

redakčný plán

Nemáte ešte redakčný plán?

V prípade záujmu vám vypracujem redakčný plán pre váš blog na dohodnuté časové obdobie. Spolu nastavíme stratégiu pre jednotlivé kľúčové slová a popracujeme na zlepšovaní pozícií v rámci organického vyhľadávania.

Otázky? Sem s nimi.