Obsah na sociálne siete

Propagácia firmy na sociálnych sieťach je dnes už samozrejmosťou. Ako však zaujať v konkurenčných vodách? Pri sociálnych sieťach zaujmete nielen grafikou, ale aj relevantným obsahom. Ten by mal byť stručný a výstižný. Komunikácia na sociálnych sieťach by mala byť konzistentná a obsah by ste mali pridávať pravidelne. Konzistentnosť a pravidelnosť je totiž  súčasťou budovania značky vašej firmy. Je dôležité si uvedomiť, že to na akej sociálnej sieti vaša spoločnosť vystupuje priamo odráža aj jej segmentáciu a zameranie. Ak ste napríklad spoločnosť zameraná korporátne primárne v B2B segmente, asi mi dáte za pravdu, že vaša cieľová skupina sa pravdepodobne nebude nachádzať na Instagrame.

Všetci sú na FB

Základom úspechu tvorby obsahu na sociálnych sieťach je pravidelnosť a jednotná komunikácia. Textový obsah na sociálnych sieťach by nemal byť príliš dlhý, ale výstižný. 

sociálne médiá

Branding , branding, branding …

Vybudovať značku na sociálnych sieťach ako je Facebook, LinkedIn či Instagram je dlhodobý proces, ktorý vyžaduje súčinnosť grafika, copywritera a marketéra. Prečo by ste mali investovať do propagácie vašej spoločnosti prostredníctvom sociálnej siete? Iba Facebook využíva viac ako 2.5 milióna slovákov. Reklama je pomerne dostupná pre malé aj stredné podniky, či dokonca začínajúce startupy. Dá sa ľahko cieliť podľa rôznych kritérií.

Kto, čo, ako na sociálnych sieťach:

  • kto je vaša cieľová skupina ?
  • akým jazykom sa chcete prihovárať svojmu publiku ?
  • čo je cieľom marketingovej stratégie ?
  • na akých sociálnych sieťach sa vaši potencionálni zákazníci nachádzajú ?
  • čo je váš produkt ?

Kedy postovať?

Nie je univerzálny recept na najvhodnejší čas postovania príspevkov. Záleží to od mnohých faktorov. A síce od konkrétnej sociálnej siete, sezónnosti aj vašej cieľovej skupiny. Štatistiky vravia že vhodným časom pre B2B segment je od 9:00 do 10:00 ráno a popoludní v čase od 15:00 do 16:00. Pre B2C je to v časových rozmedziach 9:00 – 10:00, následne 12:00-13:00 a 16:00-17:00. Niekedy vám ale napomôže intuícia a v neposlednej rade platená reklama.
 

Získajte svoju cieľovku !

Ako? Spolu sa pokúsime naladiť sa na komunikačnú vlnu vašich zákazníkov a nastavíme konzistentnú komunikáciu na Instagrame či Facebooku.
Ja vytvorím originálny a pútový obsah pre všetky sociálne siete na ktorých vaša firma vystupuje.  Naplánujem vám intenzitu a rozsah vašich príspevkov tak.  Predchádzať tomu bude hlbšia konzultácia zameraná na získanie informácie o vašich  cieľoch a vízií.

Budeme sa spolu socializovať?