Copywriting

Copywriting je jedným z najdôležitejších nástrojov online marketingu. Je dôležité uvedomiť si, že práve kvalitný content predáva. Preto by váš obsah mal byť originálny a nezameniteľný. V marketingu totiž platí, že obsah je kráľ. Texty na vašom webe, blogu, či sociálnych sieťach propagujú produkt alebo službu s cieľom osloviť publikum a aktivovať cieľovku k želanej akcii. Nie je to ale také jednoduché. Správny copywriting má totiž svoje svoje zásady. Darmo nájdete copywritera s talentom na písanie slohov, pokiaľ nevie intuitívne odhadnúť zmýšľanie vašich zákazníkov a správne zapracovať kľúčové slová. Dokonalý copywriting je totiž písaný tak pre vášho zákazníka, ako aj pre fulltextové vyhľadávače. Mal by totiž upútať a zaujať, na druhej strane správne zoptimalizovaný content vás posunie v organike.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ako vybrať copywritera?

Na internete nájdete mnohé platformy združujúce freelancerov, medzi ktorými sa nachádzajú aj copywriteri. Ďalšou možnosťou sú digitálne agentúry. Ako si ale správne vybrať kvalitného copywritera pre váš projekt?

copywritingove sluby

 Aký by mal byť a čo by mal spĺňať? Dobrý copywriter nemusí mať adekvátne vzdelanie. Mal by ale disponovať určitým talentom pre písanie kreatívneho a pútavého obsahu. Dobrý text by sa mal totiž odlíšiť od konkurencie a zaujať. Okrem talentu by mal správny copywriter disponovať vedomosťami z oblasti online marketingu a ovládať základné prvky SEO. Toto je veľmi dôležité, pretože podstata blogových textov je dostať váš web na prvé pozície v ogranickom vyhľadávaní na Google.

Kľúčove zásady copywritingu

    • správny výber copywritera
    • originálny text
    • SEO optimalizácia
    • psychológia cieľovej skupiny
    • bezchybná gramatika

Koľko vás bude copywriting stáť?

Na trhu nájdete lacnejších aj drahších copywriterov. Moje odporúčanie je nešetriť na kvalitných textoch a vybrať si odborníka v oblasti copywritingu na dlhodobú spoluprácu. Každý copywriter po prvé píše iným štýlom a po druhé iba dlhodobou spoluprácou sa bude môcť stať odborníkom na váš produkt, či službu.  Dlhodobou spoluprácou sa copík v podstate podieľa na budovaní značky vašej firmy. Za kvalitu si ale treba priplatiť. Príprava textu často trvá i hodiny. Tému si treba naštudovať, porovnať viaceré zdroje. Ak majú byť texty originálne copywriter často čerpá zo zahraničných zdrojov.  Po napísaní textu nastáva čas na optimalizáciu. Je ťažké určiť, aká cena za copywriting je tá správna. Počítajte ale s tým, že pokiaľ chcete zohnať naozaj kvalitné texty, cena nebude nižšia ako 12 eur,- za normostranu.

Čo vám viem ponúknuť ja?

 
Ponúkam vám copywriting v jeho rôznych podobách. Napíšem pre vás produktové texty na web, blogové texty a obsah na sociálne siete. To všetko v súlade so SEO optimalizáciou. Po dohode editujem články na váš web. Uprednostňujem dlhodobú spoluprácu, kde si po úvodnej osobnej či online konzultácii podrobne naštudujem produkt, či službu vašej spoločnosti. Nevyhýbam sa však ani jednorazovým copywritingovým projektom. Pri práci detailne študujem a porovnávam rôzne zdroje a snažím sa o čo najväčšiu originalitu textov. Po dohode vám zostavím redakčný plán webu s ohľadom na analýzu kľúčových slov. Poradím vám, ako dostať váš web na prvé pozície v Google.

Služby

Vytvorenie redakčného plánu
Texty na sociálne siete

V prípade otázok ma neváhajte kontaktovať